Administratief medewerker Inkomen

Solliciteer nu

Administratief medewerker Inkomen

Inkomen onder controle, administratie op rolletjes.

Fulltime / Parttime · Intermont · Alkmaar of Rotterdam

Vind jij het leuk om samen met je collega’s verantwoordelijk te zijn voor het verlenen van uitstekende administratieve ondersteuning binnen onze volmacht op het gebied van inkomensverzekeringen? Ben jij zelfstandig, proactief, servicegericht én houd je goed overzicht? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Maak kennis met jouw collega's

Jeroen
Renato

Functieprofiel Administratief medewerker Inkomen

De functie is voor 32-40 uur per week.

Als Administratief medewerker Inkomensverzekeringen, op de afdeling Employee Benefits, speel je een belangrijke rol in de administratieve afwikkeling van de portefeuille. Je werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend en dat maakt deze functie zo leuk! Je taken bestaan onder andere uit het administratief verwerken van nieuwe verzekeringsaanvragen, wijzigingsverzoeken, naverrekeningen en premieboekingen. Ook bied je ondersteuning aan de Schadebehandelaars. Je hebt oog voor detail en signaleert zelf de kleinste afwijkingen en bijzonderheden.

Jouw taken als Administratief medewerker Inkomen

Je belangrijkste taken als Administratief medewerker Inkomen zijn:

  • Opmaken van offertes.

  • Opmaken en wijzigen van polissen.

  • Periodieke administratieve verzorging van de prolongatie en naverrekeningen.

  • Administratieve ondersteuning bij de verwerking van schadeclaims.

  • Zorgdragen voor een tijdige financiële verwerking in het automatiseringssysteem.

  • Telefonisch en schriftelijk contacten onderhouden met relaties en verzekeraars.

  • Medeverantwoordelijk voor de algemene administratieve organisatie binnen de afdeling.

  • Medeverantwoordelijk voor afhandeling binnengekomen correspondentie.

  • Tijdige afhandeling van agenda’s.

Wat verwachten wij van je

  • Een afgeronde MBO of HBO opleiding.

  • In het bezit van WFT basis en WFT inkomen of bereid om deze te behalen.

  • Kennis van de applicaties ANVA en Xpert Suite is een pré.

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in Nederlandse taal.

Voldoe je niet geheel aan de functie-eisen maar ben je wel enthousiast geworden? Ook dan komen wij graag met jou in contact.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Een goed salaris passend bij jouw opleiding en ervaring.

  • Een uitgebreid pakket aan arbeidsvoorwaarden met o.a. 27+ vakantiedagen, een premievrije pensioenregeling, winstdeling en reiskosten- en thuiswerkvergoeding.

  • Je kan je aansluiten bij verschillende commissies zoals de Ondernemingsraad, Cultuurcommissie en Young Raetsheren.

  • Wij bieden bedrijfsfitness, sportieve activiteiten en fitweken, want wij hechten veel waarde aan de vitaliteit van onze medewerkers.

  • We organiseren regelmatig evenementen, personeelsfeesten, uitjes en borrels.

  • Diverse opleidingsmogelijkheden en ruimte voor eigen initiatief.

Bij Intermont, onderdeel van Raetsheren, hechten we waarde aan duurzaamheid, mens en milieu. We kijken continu hoe we die maatschappelijke verantwoordelijkheid vorm kunnen geven en geloven dat onze initiatieven een verschil kunnen maken. Zo geven we sollicitatietrainingen via JINC, doen we mee met NLdoet en dragen we ad hoc bij aan goede doelen. Bovendien organiseren wij jaarlijks een marktevenement waarbij we ons gezamenlijk inzetten voor een goed doel zoals Villa Pardoes.

“Raetsheren groeit en dat komt ook door de sfeer en vrijheid binnen het bedrijf.”

Alissa Vonk - Administratief medewerker

Je werkplek als Administratief medewerker Inkomen

Wil jij aan de slag in de dynamische wereld van verzekeringen? Intermont vertegenwoordigt een flink aantal gerenommeerde risicodragers en opereert daarbij als een volledig financieel zelfstandige en onafhankelijke entiteit binnen de Raetsheren van Orden Groep (onderdeel van Acrisure). Intermont Assuradeuren heeft volmachten op het terrein van schade- en inkomensverzekeringen. Met een premievolume van meer dan € 110 miljoen behoort Intermont tot de top tien van Nederlandse assuradeurenbedrijven. Als Administratief medewerker Inkomen krijg je de kans om in een mensgerichte omgeving te floreren, waarbij persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan. Wij bieden afwisselend werk, vrijheid en zelfstandigheid. Zet de volgende stap in je carrière en werk samen met ons aan risicoadvies en toekomstbestendige verzekeringsoplossingen. Jouw ambities zijn bij Intermont in goede handen.

Integriteit is prioriteit

Solliciteer je voor de vacature Administratief medewerker Inkomen bij Intermont en praten we verder, dan gaan we ervan uit dat je instemt met een integriteitsonderzoek. Deze screening is bedoeld om de integriteit van onze medewerkers te waarborgen.

Enthousiast geworden?

Is dit de uitdaging waar jouw hart sneller van gaat kloppen? Aarzel dan niet en grijp deze kans om te solliciteren. We horen het graag als je interesse hebt of vragen over de rol van Administratief medewerker Inkomen. Voor alle details over de functie kun je terecht bij Jeroen Baart (Managing Director Intermont) en voor al je andere vragen staat Thijs Engels (HR) voor je klaar. Wij zijn beiden bereikbaar via 072-5414151. Laten we samen kijken hoe jij ons team kunt versterken!

Acquisitie door externe partijen wordt niet op prijs gesteld.